Документи без хаосу: як керівнику ЗОЗ навести лад в управлінській документації

Фінансово-господарська діяльність
11 червня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Докладно про те, як організувати документообіг у закладі охорони здоров’я відповідно до вимог законодавства

user icon
Алла Худякова
продуктовий директор Експертус Охорона здоров'я Цифрового видавництва Експертус, Київ

Перегляньте вебінар і скачайте презентацію в додатках.

02:48 — Обов’язкові управлінські документи: зовнішня документація

05:23 — Основні управлінські документи: внутрішня документація

11:48 — Умовний розподіл документації

14:36 — Вимоги Ліцензійних умов до наявності документів щодо медичної практики

16:12 — Вимоги Ліцензійних умов до наявності документів щодо діяльності у сфері обігу підконтрольних речовин

17:27 — Стандарти акредитації ЗОЗ

25:23 — Вимоги до оформлення документів: нормативна база

29:04 — Відповідальність за порушення вимог до оформлення документів

30:29 — Мова оформлення документів

31:15 — Локальні накази: як складати

37:20 — Ознайомлення працівників з документами

38:53 — Організація документообігу

41:58 — Схема (графік) документообігу

46:34 — Інструкція з діловодства

49:30 — Номенклатура справ

52:20 — Відповіді на запитання