Базова господарська документація закладу охорони здоров’я

Фінансово-господарська діяльність
3 лютого 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юлія Миколаєць
адвокат, партнер Юридичної фірми STATUS, член Ради Комітету медичного і фармацевтичного права та біоетики України НААУ, Київ

Для того щоб зак­ладу охорони здоров’я розпочати роботу й успішно розвиватися, документація не обмежується лише ліцензією. Часто той, хто це усвідомлює, велику кількість необхідних документів під час організації медичної практики сприймає як тяжкий тягар і чинник, який ускладнює, а не полегшує роботу.

Проте варто згадати, що термін «документ» (з лат. Documentum) перекладається як доказ. Саме ця роль насамперед і відведена документації. Вона дає змогу зберігати та передавати інформацію у просторі й часі.

УВАГА! Без хоча б базового документообігу не функціонуватиме жодне підприємство. А зак­лад охорони здоров’я — це не лише медична установа, а й юридична особа, на яку поширюються всі вимоги, які законодавство висуває до господарського підприємства, і навіть більше. 

Єдиного нормативного акта, який передбачав би весь перелік документів зак­ладу охорони здоров’я, не існує. Лише базову документацію, що має бути на кожному підприємстві, та вимоги до її складання містять:

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search