Для того щоб закладу охорони здоров’я розпочати роботу й успішно розвиватися, документація не обмежується лише ліцензією. Часто той, хто це усвідомлює, велику кількість необхідних документів під час організації медичної практики сприймає як тяжкий тягар і чинник, який ускладнює, а не полегшує роботу.
Проте варто згадати, що термін «документ» (з лат. Documentum) перекладається як доказ. Саме ця роль насамперед і відведена документації. Вона дає змогу зберігати та передавати інформацію у просторі й часі.
УВАГА! Без хоча б базового документообігу не функціонуватиме жодне підприємство. А заклад охорони здоров’я — це не лише медична установа, а й юридична особа, на яку поширюються всі вимоги, які законодавство висуває до господарського підприємства, і навіть більше.
Єдиного нормативного акта, який передбачав би весь перелік документів закладу охорони здоров’я, не існує. Лише базову документацію, що має бути на кожному підприємстві, та вимоги до її складання містять: