Індикатори |
Так |
Ні |
Заклад легко знайти — вхід яскраво вирізняється, на шляху є вказівники |
|
|
Пацієнти очікують на прийом у комфортних умовах (просторе приміщення, приємний інтер’єр, комфортні температура, рівень гучності телевізора тощо) |
|
|
Персонал завжди на робочих місцях, пацієнтам не доводиться довго очікувати чи шукати потрібного медичного працівника |
|
|
Персонал поводиться привітно та демонструє готовність допомоги не лише на ресепшені |
|
|
Сайт медичного центру зручний і зрозумілий |
|
|
На контакт-центрі координатори відповідають не пізніше ніж після третього гудка |
|
|
Пацієнти очікують на прийом не довше ніж 10 хвилин |
|
|
Зворотний зв’язок із пацієнтами налагоджений |
|
|
Пацієнти розуміють, що заклад візьме скаргу до уваги і вживатиме заходів, щоб виправити ситуацію |
|
|
Докладніше про сервісне обслуговування в ЗОЗ: