Чекліст для оцінювання сервісу в закладі охорони здоров’я

Організація роботи
19 серпня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Індикатори

Так

Ні

Заклад легко знайти — вхід яскраво вирізняється, на шляху є вказівники

 

 

Пацієнти очікують на прийом у комфортних умовах (просторе приміщення, приємний інтер’єр, комфортні температура, рівень гучності телевізора тощо)

 

 

Персонал завжди на робочих місцях, пацієнтам не доводиться довго очікувати чи шукати потрібного медичного працівника

 

 

Персонал поводиться привітно та демонструє готовність допомоги не лише на ресепшені

 

 

Сайт медичного центру зручний і зрозумілий

 

 

На контакт-центрі координатори відповідають не пізніше ніж після третього гудка

 

 

Пацієнти очікують на прийом не довше ніж 10 хвилин

 

 

Зворотний зв’язок із пацієнтами налагоджений

 

 

Пацієнти розуміють, що заклад візьме скаргу до уваги і вживатиме заходів, щоб виправити ситуацію

 

 

 Докладніше про сервісне обслуговування в ЗОЗ:

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search