Як контролювати якість обслуговування пацієнтів

Організація медичної допомоги
18 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
ОТ
Оксана Томащук
керівник відділу клієнтського сервісу лабораторії SYNEVO

З-поміж безлічі способів поліпшення роботи закладу охорони здоров’я один із найдієвіших — контроль якості обслуговування пацієнтів персоналом. Проведення аудитів дає змогу виявити слабкі місця в роботі з пацієнтами та зрозуміти, як усунути ці недоліки. Наводимо найпопулярніші для цього способи, які нині застосовують комерційні заклади охорони здоров’я.

Під час вибору послуг пацієнти орієнтуються не лише на вартість, а й на якість обслуговування. Керівникам закладів охорони здоров’я необхідно це враховувати, адже зі зростанням конкуренції залучати нових клієнтів стає дедалі складніше. Натомість утримати клієнта набагато дешевше, ніж залучити нового. Тому постійне оцінювання якості обслуговування клієнтів персоналом має бути одним із пріоритетних напрямів діяльності керівника закладу охорони здоров’я.

Мystery Shopping та проведення аудиту

Мystery Shopping (від англ. «таємний покупець») — метод оцінювання за чіткими критеріями якості сервісу, який здійснюють спеціально підготовлені особи ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search