Як організувати сервісне обслуговування пацієнтів і відвідувачів ЗОЗ

Організація медичної допомоги
19 серпня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Поради з налагодження клієнтського сервісу в закладі охорони здоров’я. Організація клієнтського сервісу, що допоможе підвищити якість медичної допомоги, створити позитивний імідж закладу й отримати конкурентну перевагу на ринку медичних послуг

user icon
Юлія Кізюн
менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», Київ

Клієнтський сервіс у закладі охорони здоров’я — невід’ємний складник медичної послуги. Часто пацієнт оцінює отриману медичну допомогу через призму якості сервісу. Тож організація сервісного обслуговування — актуальне завдання в умовах трансформації системи охорони здоров’я, мета якої — пацієнторієнтованість. Розкажемо, як сформувати систему сервісного обслуговування.

Визначте сервісну місію закладу

Насамперед визначте, що саме означає сервіс у вашому закладі. Це визначення може стати частиною загальної місії закладу або існувати окремо як сервісна місія. Коли створюватимете місію закладу, опишіть, який саме унікальний досвід ви б хотіли надавати пацієнтам. Навіть коротка фраза на кшталт «тут ми дбаємо про вас» може стати потужним стимулом для розбудови сервісу.

Створіть стандарт сервісу

Як і в протоколах надання послуг, у системі управління сервісом існують стандарти поведінки працівників у роботі з пацієнтами. Упровадження безкомпромісних стандартів (Nonnegotiable Standards) допоможе ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search