Як розробити й упровадити стандартні операційні процедури

Організація медичної допомоги
6 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Стандартні операційні процедури як частина системи управління якістю. Зміст, форма, розробка і впровадження СОПів

user icon
Вікторія Чубукова
заступник директора з поліклінічної роботи КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології і кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради»
user icon
Олена Лугова
директор КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології і кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради»

Приділіть увагу якості медичної допомоги. Для цього розробіть у закладі систему управління якістю. Чим керуватися? Ну хоча б ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (далі — ISO 9001:2015). Це Міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Quality Management Systems — Requirements», який з 2016 року в Україні визнали державним.

Залюбки ділимося з вами досвідом закладів, які систему управління якістю розробили і впровадили.

Документація понад усе

Основний інструмент, щоб планувати та впроваджувати систему управління якістю, реалізувати політику у сфері якості — це документація. Документація має чотири рівні (ДСТУ ISO 9001:2009; рис.).

Рис. Структура документації відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015

Для закладів охорони здоров’я важливий третій рівень документації — процедури (стандартні операційні процедури (СОП)). За СОПами керівник контролює якість діагностичної та лікувальної діяльності. Що це за документи та як упровадити їх у закладі?

Нелегка місія СОПів

Пропишіть у СОПах послідовн...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search