Як запровадити сервісні маршрути пацієнтів

Організація медичної допомоги
вчора
|
1 хвилину Читати

Скористайтеся практичним досвідом колег, як за допомогою сервісних маршрутів позбутися скарг пацієнтів на черги й квести з пошуку потрібних кабінетів. Отримаєте інструмент, що впорядкує роботу й підвищить лояльність до закладу

user icon
Ірина Пастущенко
заступник директора з управління якістю КП «Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Юрія Семенюка», Рівне

Коли пацієнт звертається до закладу охорони здоров’я, то потребує не просто лікування. Він розраховує на зручність і доступність. Пацієнту важливо розуміти, куди, до кого, у який час звертатися, та не марнувати часу в чергах. Саме для цього існують клінічні й сервісні маршрути, що передбачають системний підхід до надання медичних послуг. КП «Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка» (далі — РОКЛ) уже використовує ці інструменти на практиці й ділиться досвідом, як за їх допомогою змінити взаємодію пацієнта із закладом охорони здоров’я й перетворити хаос на комфортний шлях до одужання.

Ознайомтеся зі змістом поняття

Сервісний маршрут пацієнта — це шлях пацієнта, який охоплює всі етапи його взаємодії із закладом охорони здоров’я: від першого звернення до завершення отримання послуг.

Взаємодія в межах сервісного маршруту включає п’ять етапів:

  1. Запит пацієнта — телефоном, через термінал, онлайн через сайт закладу.
  2. Реєстрація запиту в медичній інформаційній системі (МІС).
  3. Створенн...