Як навчити адміністраторів ЗОЗ продавати послуги

Фінансово-господарська діяльність
27 грудня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Поради експерта, як визначити слабкі місця в роботі адміністраторів рецепції, які впливають на продажі послуг. Практичні підказки, що допоможуть структурувати поточний процес взаємодії з пацієнтами

user icon
Тетяна Мовлян
HR-директор Цифрового видавництва Експертус, методолог, мотиваційний спікер

Фраза «збільшення продажів у медицині» шокує пересічного громадянина. Але насправді в цьому немає нічого надзвичайного, бо продажі в медичній сфері — це ті самі продажі, що й в іншому бізнесі.

Основа продажів — потреба. Заклади охорони здоров’я надають медичні послуги людям, зокрема й на платній основі. Відповідно, коли в пацієнта є потреба, заклад допомагає її задовольнити.

Перший, до кого пацієнт звертається з потребою, якщо взакладі немає контакт-центру, — адміністратор рецепції. Він надає консультацію щодо послуги й записує на прийом. Часто від того, як спрацює адміністратор, залежить, залишиться пацієнт у закладі чи піде по цю послугу в інший. Тож з’ясуємо, як переналаштувати взаємодію адміністративного персоналу з пацієнтами, щоб підвищити продажі.

Зосередимо увагу на продажу послуг для адміністраторів рецепції, адже не всі ЗОЗ мають контакт-центр. Утім рекомендації доречно використовувати й під час нав­чання операторів контакт-центру.

З’ясуйте, як пацієнт обирає ЗОЗ

Нині пацієнт...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search