Фраза «збільшення продажів у медицині» шокує пересічного громадянина. Але насправді в цьому немає нічого надзвичайного, бо продажі в медичній сфері — це ті самі продажі, що й в іншому бізнесі.
Основа продажів — потреба. Заклади охорони здоров’я надають медичні послуги людям, зокрема й на платній основі. Відповідно, коли в пацієнта є потреба, заклад допомагає її задовольнити.
Перший, до кого пацієнт звертається з потребою, якщо взакладі немає контакт-центру, — адміністратор рецепції. Він надає консультацію щодо послуги й записує на прийом. Часто від того, як спрацює адміністратор, залежить, залишиться пацієнт у закладі чи піде по цю послугу в інший. Тож з’ясуємо, як переналаштувати взаємодію адміністративного персоналу з пацієнтами, щоб підвищити продажі.
Зосередимо увагу на продажу послуг для адміністраторів рецепції, адже не всі ЗОЗ мають контакт-центр. Утім рекомендації доречно використовувати й під час навчання операторів контакт-центру.
З’ясуйте, як пацієнт обирає ЗОЗ
Нині пацієнт...