Як запустити роботу контакт-центру в ЗОЗ

Фінансово-господарська діяльність
13 грудня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Приклад організаційної структури контакт-центру закладу охорони здоров’я. Підказки експерта, як дібрати персонал із відповідними компетентностями. Поради, як успішно запустити в роботу новий підрозділ і забезпечити його результативність, підвищити конкурентоздатність закладу завдяки контакт-центру

user icon
Юлія Кізюн
менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», Київ

Якщо ви вже підготували документацію й технічну базу, які забезпечують роботу контакт-центру в закладі охорони здоров’я, наступний крок — дібрати персонал і запустити в роботу цей структурний підрозділ.

Продумайте організаційну структуру

Кількість персоналу в контакт-центрі залежить від схеми роботи. Отже, заздалегідь продумайте його організаційну структуру. Зазвичай до складу контакт-центру входять керівник, оператори, реєстратор, інженер (Схема).

Організаційна структура контакт-центру в ЗОЗ

Розраховуйте, що на кожні 8—10 операторів знадобиться один керівник.

Підберіть персонал

Якісний сервіс переважно залежить від операторів, адже саме вони безпосередньо контактують із пацієнтами. Тож зосередимося саме на їхньому доборі.

Головне сервісне завдання працівників контакт-центру — надати повну інформаційну підтримку щодо організаційних питань і водночас справити приємне враження. Суто медичні питання оператори переадресовують на лікарів.

Коли обиратимете операторів, орієнтуйтеся на п’ять ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search