Як відкрити контакт-центр у ЗОЗ

Фінансово-господарська діяльність
8 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати

Рекомендації експерта, як підготуватися до відкриття контакт-центру у своєму закладі охорони здоров’я. Поради щодо технічної бази, приміщення й документації

user icon
Юлія Кізюн
менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», Київ

Контакт-центр — ключовий складник сучасного медичного обслуговування. Адже сервіс — це культура, яка вирізняє заклад охорони здоров’я серед інших. Від того, який досвід спілкування отримає клієнт на етапі дзвінка в заклад, часто залежить, чи стане він його пацієнтом. Забезпечити успіх у цей момент здатен сучасний контакт-центр.

Окрім позитивного впливу на враження пацієнтів від закладу, контакт-центр забезпечує міждисциплінарну комунікацію лікарів. Це дає змогу підійти до діагностики та лікування комплексно.

Розповідаємо про те, як підготуватися до відкриття контакт-центру закладу охорони здоров’я.

Визначте основні функції

Стратегічна мета сервісу для державного закладу охорони здоров’я — перевищити очікування пацієнтів від взаємодії із закладом такої форми власності. Це максимально актуально для розвитку закладу. І цього можна досягти, зокрема, якщо створити контакт-центр.

Контакт-центр у закладі охорони здоров’я виконує чотири основні функції:

1. Приймає дзвінки й обробляє звернення ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search