Контакт-центр — ключовий складник сучасного медичного обслуговування. Адже сервіс — це культура, яка вирізняє заклад охорони здоров’я серед інших. Від того, який досвід спілкування отримає клієнт на етапі дзвінка в заклад, часто залежить, чи стане він його пацієнтом. Забезпечити успіх у цей момент здатен сучасний контакт-центр.
Окрім позитивного впливу на враження пацієнтів від закладу, контакт-центр забезпечує міждисциплінарну комунікацію лікарів. Це дає змогу підійти до діагностики та лікування комплексно.
Розповідаємо про те, як підготуватися до відкриття контакт-центру закладу охорони здоров’я.
Визначте основні функції
Стратегічна мета сервісу для державного закладу охорони здоров’я — перевищити очікування пацієнтів від взаємодії із закладом такої форми власності. Це максимально актуально для розвитку закладу. І цього можна досягти, зокрема, якщо створити контакт-центр.
Контакт-центр у закладі охорони здоров’я виконує чотири основні функції:
1. Приймає дзвінки й обробляє звернення ...