Як налагодити співпрацю з маркетологом для просування ЗОЗ

Фінансово-господарська діяльність
7 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Типові помилки у взаємодії керівника й працівників ЗОЗ із маркетологами; як керівнику побудувати партнерські відносини з маркетологами; як ефективно комунікувати зі спеціалістами, щоб спростити процес просування й вивести заклад на новий рівень розвитку

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Якщо заклад охорони здоров’я не налагодить належної взаємодії з маркетологом чи відділом маркетингу, розвиватися й просувати послуги пацієнтам буде вкрай складно. Тож розберімося в особливостях комунікації керівника та медичного й адміністративного персоналу із фахівцями цієї сфери та навчімося встановлювати ефективне партнерство.

Підберіть фахівця

Маркетолог у медичній сфері — це спеціаліст, який просуває ЗОЗ загалом, а також медичні послуги, які надає цей заклад, та його працівників. Окрім того, що маркетолог мусить володіти маркетинговими інструментами, бути комунікабельним, креативним, з аналітичним складом розуму, бажано, щоб він мав досвід у медицині й розумівся на її специфіці.

Будьте уважні й уточнюйте деталі, коли на початку співпраці маркетолог:

1. Дає стовідсоткову гарантію або одразу називає конкретні цифри

Коли чуєте «ми приведемо вам 1000 клієнтів», одразу уточніть, за який період і яку ціну.

2. Агресивно критикує колег

Коли фахівець аналізує роботу попередників і пропону...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search