Якщо заклад охорони здоров’я не налагодить належної взаємодії з маркетологом чи відділом маркетингу, розвиватися й просувати послуги пацієнтам буде вкрай складно. Тож розберімося в особливостях комунікації керівника та медичного й адміністративного персоналу із фахівцями цієї сфери та навчімося встановлювати ефективне партнерство.
Підберіть фахівця
Маркетолог у медичній сфері — це спеціаліст, який просуває ЗОЗ загалом, а також медичні послуги, які надає цей заклад, та його працівників. Окрім того, що маркетолог мусить володіти маркетинговими інструментами, бути комунікабельним, креативним, з аналітичним складом розуму, бажано, щоб він мав досвід у медицині й розумівся на її специфіці.
Будьте уважні й уточнюйте деталі, коли на початку співпраці маркетолог:
1. Дає стовідсоткову гарантію або одразу називає конкретні цифри
Коли чуєте «ми приведемо вам 1000 клієнтів», одразу уточніть, за який період і яку ціну.
2. Агресивно критикує колег
Коли фахівець аналізує роботу попередників і пропону...