Як рекламувати медзаклад через блогерів

Фінансово-господарська діяльність
16 січня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Алгоритм, за яким легко організуєте співпрацю з блогерами, щоб просувати медзаклад. Експерт підкаже, як знайти «свого» блогера, налагодити комунікацію, убезпечити себе від обману й відстежувати результати. Реклама у блогерів — потужний інструмент, що не дасть загубитися серед конкурентів

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Реклама у блогерів — один зі способів підвищити упізнаваність бренду та лояльність наявних пацієнтів, а також залучити нових.

Рекламуватися у блогерів не обов’язково для успішного розвитку закладу. Проте це ще один сучасний інструмент, який можна використати собі на користь, якщо врахувати ризики й запобігти їм. Підкажемо, як скористатися інструментом і коли дивитися в чотири ока.

З’ясуйте, хто такі блогери

Для того щоб спростити розуміння, використовуємо поняття «блогери», хоча загалом говоритимемо про медійних особистостей, які зібрали лояльну до себе аудиторію в певному каналі комунікації.

За критерієм пріоритетності блогу медійних особистостей поділяємо на:

  • блогерів, для яких блог — це основне джерело доходу й повноцінна робота;
  • інфлюенсерів, які працюють в іншій сфері, а блог ведуть як альтернативний канал, проте їм вдалося зібрати велику лояльну аудиторію;
  • зірок, які були відомі ще до того, як з’явилися в соцмережах, і соцмережі для них — лише один із багатьох каналів комунікаці...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search