Реклама у блогерів — один зі способів підвищити упізнаваність бренду та лояльність наявних пацієнтів, а також залучити нових.
Рекламуватися у блогерів не обов’язково для успішного розвитку закладу. Проте це ще один сучасний інструмент, який можна використати собі на користь, якщо врахувати ризики й запобігти їм. Підкажемо, як скористатися інструментом і коли дивитися в чотири ока.
З’ясуйте, хто такі блогери
Для того щоб спростити розуміння, використовуємо поняття «блогери», хоча загалом говоритимемо про медійних особистостей, які зібрали лояльну до себе аудиторію в певному каналі комунікації.
За критерієм пріоритетності блогу медійних особистостей поділяємо на:
- блогерів, для яких блог — це основне джерело доходу й повноцінна робота;
- інфлюенсерів, які працюють в іншій сфері, а блог ведуть як альтернативний канал, проте їм вдалося зібрати велику лояльну аудиторію;
- зірок, які були відомі ще до того, як з’явилися в соцмережах, і соцмережі для них — лише один із багатьох каналів комунікаці...