Як запровадити бренд-адвокацію, щоб збільшити доходи КНП

Фінансово-господарська діяльність
17 липня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Скористайтеся практичними порадами, за допомогою яких перетворите клієнтів-новачків на лояльних прихильників свого ЗОЗ та без проблем вплинете на рішення клієнта стати адвокатом бренду. Адже керівники КНП мають самостійно дбати про розвиток своїх закладів

user icon
Оксана Надута-Скринник
лікар-епідеміолог, лікар з організації охорони здоров’я, експерт у сфері громадського здоров’я, експерт з адвокації, кандидат медичних наук, Київ

З’ясуємо, що таке бренд-адвокація, як перетворити клієнтів-новачків на лояльних прихильників закладу, які джерела для цього використати та що впливає на рішення клієнта стати адвокатом бренду.

З’ясуйте сутність бренд-адвокації

Бренд-адвокація не нова концепція в маркетингу. Це так зване в народі «сарафанне радіо». Лояльні клієнти висловлюють бажання підтримати та рекомендувати надавача послуг (бренд) своїм друзям і родині. Коли маркетологи використовують концепцію бренд-адвокації, то, щоб просувати бренди, також упроваджують маркетингові кампанії під назвою «чутки». Найняті компанією промоутери грають роль лояльних до бренду клієнтів, які демонструють прихильність до неї публічно та рекомендують її у своїй спільноті.

Згідно з теорією Ф. Котлера, кінцева мета маркетингу в цифрову еру1 — просувати клієнтів від етапу впізнаваності до етапу бренд-адвокації. Для того щоб перетворити покупців-новачків на лояльних прихильників бренду, маркетологи застосовують джерела впливу, зокрема:

  • зовнішн...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search