З’ясуємо, що таке бренд-адвокація, як перетворити клієнтів-новачків на лояльних прихильників закладу, які джерела для цього використати та що впливає на рішення клієнта стати адвокатом бренду.
З’ясуйте сутність бренд-адвокації
Бренд-адвокація не нова концепція в маркетингу. Це так зване в народі «сарафанне радіо». Лояльні клієнти висловлюють бажання підтримати та рекомендувати надавача послуг (бренд) своїм друзям і родині. Коли маркетологи використовують концепцію бренд-адвокації, то, щоб просувати бренди, також упроваджують маркетингові кампанії під назвою «чутки». Найняті компанією промоутери грають роль лояльних до бренду клієнтів, які демонструють прихильність до неї публічно та рекомендують її у своїй спільноті.
Згідно з теорією Ф. Котлера, кінцева мета маркетингу в цифрову еру1 — просувати клієнтів від етапу впізнаваності до етапу бренд-адвокації. Для того щоб перетворити покупців-новачків на лояльних прихильників бренду, маркетологи застосовують джерела впливу, зокрема:
- зовнішн...