Як налаштувати ефективну роботу рецепції медзакладу

Фінансово-господарська діяльність
31 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Рекомендації з добору і навчання адміністраторів рецепції. Визначення способів і стратегій комунікації з клієнтами. Вимірювання навантаження на адміністраторів. Контроль роботи рецепції. Безпека персональних даних

user icon
Ольга Драга
керівник напряму «Продовження передплати» Цифрового видавництва Експертус

Супровід клієнтів відіграє ключову роль у формуванні позитивного враження про заклад охорони здоров’я. Не секрет, що задоволений клієнт не тільки повертається сам, а й рекомендує заклад іншим. Трапляється і навпаки.

Знайомство пацієнта із закладом охорони здоров’я починається з рецепції. Незалежно від того, чи це знайомство відбудеться очно, чи по телефону, у вас не буде другого шансу справити перше враження. Давайте подбаємо, щоб воно було гарним.

Ознайомтеся з ключовими показниками та процесами, які допоможуть організувати ефективну роботу адміністраторів рецепції та комунікацію з клієнтами.

Структура і процеси

Усі процеси та процедури, за які відповідає адміністратор рецепції, мають бути чітко описані. Створіть регламенти й інструкції, які постійно будуть під рукою у працівника.

Також адміністратор рецепції повинен розуміти свої обов’язки, тому варто скласти карту посади.

Чим відрізняється карта посади від посадової інструкції? Посадова інструкція — це документ, який охоплює перелік...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search