Супровід клієнтів відіграє ключову роль у формуванні позитивного враження про заклад охорони здоров’я. Не секрет, що задоволений клієнт не тільки повертається сам, а й рекомендує заклад іншим. Трапляється і навпаки.
Знайомство пацієнта із закладом охорони здоров’я починається з рецепції. Незалежно від того, чи це знайомство відбудеться очно, чи по телефону, у вас не буде другого шансу справити перше враження. Давайте подбаємо, щоб воно було гарним.
Ознайомтеся з ключовими показниками та процесами, які допоможуть організувати ефективну роботу адміністраторів рецепції та комунікацію з клієнтами.
Структура і процеси
Усі процеси та процедури, за які відповідає адміністратор рецепції, мають бути чітко описані. Створіть регламенти й інструкції, які постійно будуть під рукою у працівника.
Також адміністратор рецепції повинен розуміти свої обов’язки, тому варто скласти карту посади.
Чим відрізняється карта посади від посадової інструкції? Посадова інструкція — це документ, який охоплює перелік...