Критики не зазнає той, хто нічого не робить. Природно, що чутлива сфера охорони здоров’я кишить негативними відгуками різного спектра — від неправильно встановленого діагнозу до неввічливого, як здалося пацієнту, погляду.
Загалом збирати й опрацьовувати зворотний зв’язок у закладі має особа, відповідальна за контроль якості, — це не маркетингова тема. Але маркетинг починає тісно взаємодіяти з управлінням якістю, коли зворотний зв’язок стає публічним. Тому розглянемо роботу саме з публічними негативами, яка допоможе зберегти репутацію закладу.
Визначте тип відгуку
Як реагувати на негативні відгуки, залежить від їхнього типу. Негативний зворотний зв’язок діліть на конструктивний та безпідставний. Розрізняйте також відгуки медичної та немедичної тематики й хейт.
Конструктивні й безпідставні
Якщо у відгуку йдеться, що персонал допустив помилки в роботі, вважайте його конструктивним та обов’язково передавайте на опрацювання.
Конструктивні відгуки
- Адміністратор некоректно на...