Як урегулювати конфлікт у разі лікарської помилки

Медичне право
3 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Шкарівська
адвокат, Київ

Керівник лікарні Семен Петрович завжди дбав, аби пацієнти отримували якісну медичну допомогу. Та все ж сталося те, чого він боявся найбільше, — на одного з лікарів закладу поскаржився пацієнт. Лікар, мовляв, припустився медичної помилки, і це призвело до погіршення здоров’я пацієнта. Неприємна й без того ситуація загрожує судовою тяганиною, а це — зайві нерви, витрата коштів на суди, репутаційні ризики.

Потрапили в подібну ситуацію? Розповімо, як завадити поглибленню конфлікту з незадоволеним пацієнтом.

Вчасно розглядайте скарги

Зазвичай судові позови не звалюються на заклад зненацька. Їм передують тривалі суперечки за участю пацієнта, його родичів, представників (юристів чи адвокатів), поліції або ж місцевого департаменту (управління) охорони здоров’я чи навіть МОЗ. В особливо складних випадках — усіх їх разом.

Не проґавте моменту, коли пацієнт уперше звертається зі скаргою, і вчасно та якісно розгляньте її.

Зверніть увагу

Скарги іноді навіть корисні для ефективного управлінця....

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search