Керівник лікарні Семен Петрович завжди дбав, аби пацієнти отримували якісну медичну допомогу. Та все ж сталося те, чого він боявся найбільше, — на одного з лікарів закладу поскаржився пацієнт. Лікар, мовляв, припустився медичної помилки, і це призвело до погіршення здоров’я пацієнта. Неприємна й без того ситуація загрожує судовою тяганиною, а це — зайві нерви, витрата коштів на суди, репутаційні ризики.
Потрапили в подібну ситуацію? Розповімо, як завадити поглибленню конфлікту з незадоволеним пацієнтом.
Вчасно розглядайте скарги
Зазвичай судові позови не звалюються на заклад зненацька. Їм передують тривалі суперечки за участю пацієнта, його родичів, представників (юристів чи адвокатів), поліції або ж місцевого департаменту (управління) охорони здоров’я чи навіть МОЗ. В особливо складних випадках — усіх їх разом.
Не проґавте моменту, коли пацієнт уперше звертається зі скаргою, і вчасно та якісно розгляньте її.
Скарги іноді навіть корисні для ефективного управлінця....