Як відповідати на скарги родичів пацієнта щодо неналежної поведінки медперсоналу

Медичне право
21 червня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олег Юдін
адвокат, голова Ради захисту прав лікарів, Київ

Родичі пацієнта під впливом емоцій провокують конфлікт, під час якого обзивають і принижують медич­ного працівника. Потім пишуть скаргу й звинувачують медичного працівника у неетичних висловлюваннях. Розгляньмо, як надати відповідь у такій ситуації.

Зважайте на емоційний стан

Насамперед не вступайте в усні суперечки зі знервованими, роздратованими особами.

Зверніть увагу

Раціональні дії під впливом емоцій неможливі

Часто, коли ви стикаєтеся з усними скаргами пацієнтів, то намагаєтеся «об’єктивно та неупереджено» вирішити питання.

Однак практика свідчить, що це не завжди можливо. Ваші раціональні пропозиції скаржник з «незрозумілих причин» відхиляє. А замість первинних вимог висуває нові, часто безглузді. І виходить, якщо перші вимоги були безглуздими, то наступні — ще безглуздіші.

Для того щоб не наробити помилок, пам’ятайте: ваш скаржник — це людина, яка від самого початку перебуває під впливом негативних емоцій.

Тут слід пригадати Роберта Сапольські та його книгу «Біологія ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search