Зневажливе, некоректне ставлення пацієнта часто трапляється в роботі лікаря. Чому пацієнти вважають, що мають право грубо висловлюватися на адресу медичного персоналу, здійснювати відеозйомку без дозволу, іноді навіть застосовувати фізичну силу, а потім погрожувати й писати безпідставні скарги, з’ясовувати не будемо.
Наше завдання — навчитися ефективно протистояти таким пацієнтам. Для цього розпочинаємо цикл консультацій, у яких розглянемо, як діяти у складних ситуаціях.
Ознайомтеся з базовими принципами захисту
Для початку ознайомимося з базовими принципами, на яких ґрунтуються всі стратегії захисту. Коли ви усвідомите їх, то без проблем упораєтеся з більшістю конфліктних ситуацій.
Для того щоб лікарі закладу почувалися упевнено під час спілкування з пацієнтами, запровадьте чотири заходи:
1. Затвердьте своїм наказом Правила внутрішнього розпорядку (далі — Правила).
2. Вивчіть із працівниками Правила. Не сподівайтеся, що розпорядження «зайди до відділу кадрів та розпишись» забезпечить ...