Як керівнику ЗОЗ організувати ефективний менеджмент

Професійний розвиток
21 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати

Основні принципи організації роботи ЗОЗ. Розробка стратегії розвитку. Способи налагодити сервіс і комунацію з пацієнтами. Налагодження взаємодії між структурними підрозділами ЗОЗ. Засади ефективного партнерства і лідерства

user icon
Ольга Поліщук
CEO and Founder студії стратегічного розвитку Healthy management, MBA Healthcare management, викладач медичного маркетингу Бізнес-школи УКУ (LvBS), експерт і тренер проєкту «Здорове робоче місце» за підтримки «Центру Розвитку Громадського Здоров’я УК

Нині ефективне управління закладом охорони здоров’я — це виклик для керівника та команди. Медичний бізнес — багатогранна площина бізнес-процесів, які мають працювати злагоджено та ефективно взаємодіяти між собою. Контакт-центр, рецепція, медичний персонал, ресурси (обладнання, лабораторія), IT, фінансовий, юридичний відділи, маркетинг — важливо розуміти, як працює кожна з цих ланок та де є точки зростання.

Розглянемо кроки, що спираються на основні принципи організації роботи закладу охорони здоров’я, типові процеси та можливості для росту.

Розробіть стратегію

Насамперед віднайдімо точки диференціації для побудови стратегії здорового менеджменту. Продіагностуйте бізнес-процеси та підбийте підсумки минулого періоду. Так знайдете точки росту та винайдете нові правильні рішення.

Створіть власну карту перемог і досягнень, щоб побачити точку А, яка вказує, де ви зараз, і точку В — куди прагнете дійти. Це допоможе правильно розробити стратегію розвитку.

Зверніть увагу

Стратегування — ц...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search