Як налагодити ефективну командну роботу в закладі охорони здоров’я

Професійний розвиток
9 червня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Скористайтеся порадами експерта, щоб налагодити в закладі охорони здоров’я ефективну командну роботу. Так підвищите результативність роботи колективу й уникнете деструктиву, що шкодитиме справі

user icon
Ольга Петрова
сертифікований бізнес-тренер, коуч, консультант з оцінювання персоналу, керівник компанії «Медичний Тренінговий Центр»

Ключовий чинник успіху закладу охорони здоров’я — люди. Ті фахівці, з яких складається колектив, які щодня виконують свої обов’язки, щоб заклад досягав цілей.

Кожен працівник однаково впливає на результат. Не має значення, працює він «очі в очі» з пацієнтами чи спілкується з обмеженим колом своїх колег у бек-офісі. І від того, наскільки дії працівників скоординовані, залежить і результат лікування, і рівень довіри пацієнта, його готовність рекомендувати заклад іншим чи самому звернутися повторно.

Пацієнти очікують від працівників закладу охорони здоров’я налагодженої на всіх ланках командної роботи, яка гарантує їм надійний позитивний результат після звернення.

З’ясуймо, як сформувати команду й упливати на командну ефективність.

Навіщо формувати команду

Серед керівників існує два підходи до формування команди. Одні докладають цілеспрямованих зусиль для того, щоб згуртувати людей. Інші дотримують позиції: «Вони одержують заробітну плату, отже, повинні виконувати свої обов’язки, що ще я ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search