Так, необхідно подавати на веб-портал ПФУ інформацію про прийняття на роботу, переведення та звільнення, у тому числі за сумісництвом.
Страхувальник або застрахована особа подає відсутні відомості про трудову діяльність працівників до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) у порядку та строки, визначені ПФУ (п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX; далі — Закон № 1217).
Страхувальник або представник страхувальника передає на вебпортал ПФУ інформацію, якщо в Реєстрі відсутні відомості:
- про прийняття на роботу;
- переміщення з одного структурного підрозділу до іншого;
- переведення на іншу постійну посаду або роботу;
- звільнення;
- поновлення на роботі;
- призупинення/відновлення дії трудового договору;
- присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, ...