user icon

Юлія

Кізюн

менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», Київ

Досвід

• спеціаліст системи управління якістю в медичних закладах за стандартом ISO 9001:2015/ДСТО ISO 9001:2015, сертифікат 2024 року
• участь у проєкті «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України» Deutsche Gesellschaftfür Internationale Zusammenarbeit (GIZ), 2023
• співавтор медичного посібника в рамках проєкту «Покращення комунікаційної складової та системи менеджменту пацієнтів у комунальних медичних закладах, що надають послуги внутрішньо переміщеним особам», 2022

Публікації Автора (13)

Як одеське КНП створило контакт‑центр і що з цього вийшло
2024
9 вересня 2025 року
bookmark
П’ять практичних кейсів сервісного обслуговування пацієнтів
2024
9 вересня 2025 року
bookmark
Як відкрити контакт‑центр у ЗОЗ: організаційно‑технічний етап
2024
9 вересня 2025 року
bookmark
Правила встановлення дзвінка пацієнта в режим очікування
2024
9 вересня 2025 року
bookmark
Правила телефонної розмови для оператора контакт‑центру
2024
9 вересня 2025 року
bookmark
Чекліст для оцінювання сервісу в закладі охорони здоров’я
2024
9 вересня 2025 року
bookmark
Як організувати сервісне обслуговування в закладі охорони здоров’я: алгоритм
2024
9 вересня 2025 року
bookmark
Чекліст запуску в роботу контакт‑центру ЗОЗ
2024
6 вересня 2025 року
bookmark
Чекліст відповідності кандидата посаді оператора контакт-центру ЗОЗ
2024
6 вересня 2025 року
bookmark
Як відкрити контакт-центр у ЗОЗ: підбір персоналу, тестування, старт роботи
2024
6 вересня 2025 року
bookmark