KPIs
KPI-1. Продуктивність роботи.
KPI-1.1. Кількість наданих медичних послуг:
KPI-1.1.1. Кількість пролікованих пацієнтів в умовах стаціонару.
KPI-1.1.2. Кількість наданих амбулаторних медичних послуг за ПМГ.
KPI-1.1.3. Кількість консультацій (обстежень), наданих госпіталізованим пацієнтам.
KPI-1.1.4. Кількість наданих платних медичних послуг.
KPI-2. Вартість наданих медичних послуг.
KPI-2.1. Вартість послуг, наданих за ПМГ.
KPI-2.2. Вартість платних медичних послуг.
KPI-3. Інновації і розвиток.
KPI-3.1. Складність медичних послуг (середня вартість медичної послуги, що надається в умовах стаціонару).
KPI-3.2. Розвиток інноваційного потенціалу лікаря (кількість і види навчань, засвоєння нових методик, отримання нових спеціалізацій тощо).
KPI-4. Сервіс і пацієнтоорієнтованість.
KPI-4.1. Оцінювання лікаря пацієнтами за анкетами зворотного звʼязку.
KPI-4.2. Кількість позитивних / негативних відгуків про лікаря в соціальних мережах та в профілі лікарні на google maps.
KPI-4.3. Кількість позитивних від...