Заклад охорони здоров’я, який провадить діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, зобов’язаний повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, які він зазначив у додатках до заяви про отримання ліцензії. Зокрема, це інформація:
- про зміну найменування, адреси;
- призначення нового керівника;
- допуск до роботи з підконтрольними речовинами нових осіб;
- нове місце провадження діяльності;
- тимчасове призупинення діяльності, пов’язаної з ліцензією (форс-мажорні обставини);
- звуження видів діяльності, на які заклад отримав ліцензію.
Надішліть повідомлення до органу ліцензування у вигляді листа у вільній формі із вказівкою «Просимо долучити до ліцензійної справи». До листа додайте копії документів, що підтверджують зміни, як-от:
- копію рішення про призначення нового керівника;
- копію наказу про допуск до роботи з наркотичними (психотропними) лікарськими засобами нових працівників;
копії сертифікатів наркоогляду та копії довідок МВС про несудимість на нових праці...