Сьогодні інтернет-простір — чи не найбільший майданчик для побудови репутації будь-якої компанії. Заклади охорони здоров’я усіх форм власності не виняток. Переконайтеся самі:
- інтернет доступний більшості людей, отже, це величезна аудиторія користувачів, яка може в будь-який момент написати все, що забажає;
- користувачі інтернету можуть легко знайти інформацію про заклад охорони здоров’я, відгуки, рейтинги, скарги, досвід інших пацієнтів, історії тощо;
- вільний доступ до інформації в інтернеті надає можливості закладам охорони здоров’я будувати власний бренд, транслювати свої цінності за допомогою доступних інструментів — соцмереж, інфлюенсерів, новинних порталів, інтернет-ЗМІ, довідників тощо.
Якщо ви досі вважали, що репутація важлива лише для приватних закладів, бо їм потрібно приваблювати платоспроможних пацієнтів, це хибне уявлення. Репутація потрібна всім.
Її можна формувати свідомо: закладати для цього потрібні сенси в бренд. Або ж вона виникає стихійно. У цьому разі — не за...