Як реагувати на відгуки в соцмережах

Фінансово-господарська діяльність
17 липня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Підкажемо, як управляти репутацією зак­ладу, відповідати на критику й використовувати її на користь закладу. Поради стратегічного маркетолога, аналіз прикладів із практики й алгоритм роботи з негативними відгуками

user icon
Вікторія Обідовська
партнер DSConsult, експерт зі стоматологічного маркетингу, Київ

Сьогодні інтернет-простір чи не найбільший майданчик для побудови репутації будь-якої компанії. Заклади охорони здоров’я усіх форм власності не виняток. Переконайтеся самі:

  • інтернет доступний більшості людей, отже, це величезна аудиторія користувачів, яка може в будь-який момент написати все, що забажає;
  • користувачі інтернету ­можуть легко знайти інформацію про зак­лад охорони здоров’я, відгуки, рейтинги, скарги, досвід інших пацієнтів, історії тощо;
  • вільний доступ до інформації в інтернеті надає можливості зак­ладам охорони здоров’я будувати власний бренд, транслювати свої цінності за допомогою доступних інструментів  соцмереж, інфлюенсерів, новинних порталів, інтернет-ЗМІ, довідників тощо.

Якщо ви досі вважали, що репутація важлива лише для приватних зак­ладів, бо їм потрібно приваблювати платоспроможних пацієнтів, це хибне уявлення. Репутація потрібна всім.

Її можна формувати свідомо: зак­ладати для цього потрібні сенси в бренд. Або ж вона виникає стихійно. У цьому разі не за...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search