Контент — це матеріали, якими ви наповнюєте соцмережі й сайт закладу охорони здоров’я. Проте врахуйте: у соцмережах на кожного з нас падає тонна контенту, а також прямої та прихованої реклами. Тож читач вибагливий і його увага дорого коштує. Для того щоб контент працював на розвиток закладу, думайте про ваші соцмережі не з погляду «ми класні, тому на нас мають підписатися», а «що ми можемо дати аудиторії, аби за нами було цікаво стежити?».
Отже, щоб створити ефективний контент, вивчайте свою аудиторію та добирайте актуальні для неї теми. Навчимося це робити.
Визначте кінцеву мету
Якщо ви цікавилися питанням контенту, то гарантовано зустрічали класифікацію публікацій на інформаційні, продажні й розважальні, а також поради щодо їхнього відсоткового співвідношення на місяць. Це непоганий, хоча дещо застарілий підхід до створення контенту.
Важливо розуміти, що соцмережі будь-якого закладу орієнтовані на продажі — навіть якщо ви ведете їх, щоб підвищити обізнаність про бренд чи лояльність д...