Контент для соцмережі закладу охорони здоров’я: що публікувати

Фінансово-господарська діяльність
6 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати

Теми для публікацій, які зацікавлять аудиторію. Поради щодо створення контент-плану, який допоможе залишатися актуальним у динаміці сучасного життя. Контент потребує зусиль і часу, проте якщо не врахувати нюансів, не допоможе досягти результату

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Контент — це матеріали, якими ви наповнюєте соцмережі й сайт закладу охорони здоров’я. Проте врахуйте: у соцмережах на кожного з нас падає тонна контенту, а також прямої та прихованої реклами. Тож читач вибагливий і його увага дорого коштує. Для того щоб контент працював на розвиток закладу, думайте про ваші соцмережі не з погляду «ми класні, тому на нас мають підписатися», а «що ми можемо дати аудиторії, аби за нами було цікаво стежити?».

Отже, щоб створити ефективний контент, вивчайте свою аудиторію та добирайте актуальні для неї теми. Навчимося це робити.

Визначте кінцеву мету

Якщо ви цікавилися питанням контенту, то гарантовано зустрічали класифікацію публікацій на інформаційні, продажні й розважальні, а також поради щодо їхнього відсоткового співвідношення на місяць. Це непоганий, хоча дещо застарілий підхід до створення контенту.

Важливо розуміти, що соцмережі будь-якого закладу орієнтовані на продажі — навіть якщо ви ведете їх, щоб підвищити обізнаність про бренд чи лояльність д...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search