СИТУАЦІЯ
Під час планової перевірки інспектор Держпраці вимагав ксерокопії документів, завірені мокрою печаткою і підписом директора, а також оригінали документів, які безпосередньо не стосуються перевірки, зокрема штатний розпис. Чи правомірні такі вимоги? Яким нормативним актом визначено перелік документів, що їх підприємство зобов’язане надати інспектору Держпраці?
РІШЕННЯ
Вихідними даними для перевірки стану охорони праці є штатний розпис і перелік засобів виробництва, що використовує або орендує підприємство в межах виробничої діяльності.
Штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати і посадові оклади працівників. Штатний розпис містить назви посад, чисельність персоналу та оклади за кожною посадою (лист Мінсоцполітики «Щодо штатного розпису» від 27.06.2007 № 162/06/187-07).
Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право одержувати від роботодавців і посадових осіб письмові чи усні пояснення, висновки...