Досягти не високих цифрових показників «для статистики», а максимальної користі для клієнтів, — такою метою керувалися працівники Зразківського ЦПМСД (далі — Центр), коли розроблювали індикатори якості медичної допомоги. Які індикатори запровадили в закладі та як працює система — розповідаємо з перших уст.
Індикатори мотивують персонал і відповідають потребам клієнтів
Перший крок: ми створили групу якості Центру. До неї увійшли уповноважені представники всіх структурних підрозділів підприємства.
Основні цілі групи якості:
- ідентифікувати проблеми, визначати й розуміти їхні причини;
- розробляти пропозиції;
- упроваджувати зміни в роботу Центру.
Перед групою якості постало завдання: визначити пріоритетні для підприємства індикатори якості для медичних практик. Індикатори мають мотивувати персонал поліпшувати якість надання медичних послуг. За те, що виконують індикатори, працівники отримують додаткову частину премії. Тож на засіданні група якості обрала умови та порядок виконання індикатор...