Сервіси на основі штучного інтелекту (ШІ) швидко розвиваються. Окрім генерації зображень, відео, презентацій, практики активно використовують їх для пошуку відповідей на професійні запитання. Проте якщо ваша робота безпосередньо пов’язана з аналізом та впровадженням вимог нормативних документів, будьте обережні. Не покладайтеся на чат-ботів на кшталт ChatGPT замість консультацій із професійними юристами, представниками державних органів або експертами видавництв і ось чому.
1. ChatGPT не враховує останні зміни законодавства
ChatGPT не має доступу до актуальних баз даних і працює на основі знань, отриманих під час навчання, які можуть бути застарілими. Тим часом законодавство постійно змінюється — з’являються нові нормативно-правові акти, оновлюються старі, змінюється практика їх застосування.
Ось приклади, коли ШІ не встигає за змінами і генерує хибні або неточні відповіді:
Повідомлення про перевірку Держпраці
Керівник підприємства запитав ChatGPT про необхідність...