1. Якщо ви не знайдете в базі даних експертно-правової системи «Експертус Медзаклад» опису робочої ситуації, яка аналогічна вашій, то можете надіслати звернення до нашої експертної підтримки за допомогою синьої кнопки «Онлайн-помічник», що розміщена в правому нижньому куті сторінки.
2. Для того щоб надіслати своє звернення в чаті, упишіть його в порожньому рядку й відправте за допомогою значка, позначеного на скрині нижче.
3. Якщо стикнетеся з технічною проблемою, звертайтеся до Служби турботи.
4. Пересилайте скрини, що ілюструють різноманітні техпроблеми, які складно описати словами. Для цього натискайте на зображення стрілки в Онлайн-помічнику. Однак зауважте, що відповідно до Правил роботи експертної підтримки, ми не аналізуємо робочі документи, заповнені форми звітності, первинки.
5. Додати до бази даних складну робочу ситуацію ви можете одразу в розділі «Письмово». Ця опція доступна тільки для передплатників тарифу PRO:
- перейдіть у розділ «Письмово» у віджеті Онлайн-помічни...