Як списати бланки суворої звітності після реорганізації ЗОЗ через приєднання

Фінансово-господарська діяльність
9 серпня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Озерова
керівник експертної групи «Експертус Головбух» Цифрового видавництва Експертус, Київ

СИТУАЦІЯ

Після того як до лікарні приєднали декілька амбулаторій, з’ясувалося, що на балансі залишилися бланки суворої звітності, як-от: форма № 122-2/о «Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів», яка втратила чинність, форма 127/о «Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об’єкт дозвільної системи» та форма № 083/о «Медична довідка щодо придатності до керування  транспортним засобом». Як правильно оформити документи на їх списання?

РІШЕННЯ

Якщо форма медичної довідки втратила чинність і, відповідно, свій «суворо звітний» статус, доручіть комісії закладу охорони здоров’я (ЗОЗ) скласти акт списання. Зокрема, це стосується і форми № 083/0 «Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом», яка втратила чинність відповідно до спільного наказу МОЗ та МВС від 15.02.2013 № 124/151.

До комісії включіть медичну сестру, завідувача відділення тощо, а також бухгалтера. Це може бути або спеціально створена комісія,...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search