Із ним важко знайти спільну мову, а розв’язання будь-якого питання практично завжди перетворюється на конфлікт. Ви, напевно, мали або маєте колегу, який підпадає під цей опис. Подібні конфлікти впливають на емоційний стан колег і зрештою позначаються не тільки на їхньому самопочутті й спільній робочій атмосфері, а й зачіпають пацієнтів.
Негативна атмосфера, яка виникає через конфлікти, розходиться, як кола на воді. Вона поступово захоплює значну кількість людей, знижує їхній емоційний добробут і ставить під питання якість виконання обов’язків. Тож не варто просто заплющувати очі на конфлікти й намагатися триматися якнайдалі від скандаліста. Підкажемо, як їм запобігти або безболісно розв’язати.
Не поспішайте звільняти працівника
Найпростіший і найшвидший спосіб розв’язати проблему постійних конфліктних ситуацій — це звільнити працівника, який конфліктує завжди й з усіма. Бо ж зусилля, які інші витрачають, щоб розв’язати конфлікти з ним і відновити необхідне для ефективної роботи позитив...