Аналіз конкурентів закладу охорони здоров’я

Фінансово-господарська діяльність
5 квітня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Переваги над конкурентами за допомогою аналізу їхньої діяльності. Поради фахівця для того, щоб визначити конкурентів, обрати необхідні критерії та оцінити потенціал для розвитку вашого закладу

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Аналіз конкурентів — це один із видів маркетингових досліджень. Він допомагає «тримати руку на пульсі», виводити на ринок нові послуги й заклади, оптимізувати ціни та процеси. Окрім того, аналіз конкурентів необхідний, щоб розробити маркетингову стратегію.

Яких конкурентів аналізувати та як здійснювати дослідження для закладів охорони здоров’я, розкажемо у консультації.

Визначте конкурентів

Для того щоб постійно відстежувати всіх конкурентів, знадобляться великі фінансові, людські й часові ресурси. Не всі заклади їх мають і не завжди вони виправдані. Аби оптимізувати аналіз, зосередьтеся на своїх найважливіших конкурентах.

Залежно від завдань аналізу та особливостей послуг оберіть критерії, наприклад:

  • однакове місцерозташування;
  • подібність напрямів;
  • схожість цін;
  • масштаб розвитку закладу — одна клініка, мережа в місті, мережа в країні чи за її межами тощо.

Ось як це зробити на практиці. Якщо ваш заклад надає послуги крокової доступності — консультація терапевта, УЗД, аналізи тощо — а...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search