Як розробити маркетингову політику закладу охорони здоров’я

Фінансово-господарська діяльність
28 листопада 2022 року
|
1 хвилину Читати

Покрокова інструкція зі складання та зразок маркетингової політики для стоматологічного ЗОЗ

user icon
Анна Леус
видавець Цифрового видавництва Експертус, Київ

Маркетингова політика — це складна, інтегрована система заходів, яка дає змогу визначити орієнтири для бізнесу. Затвердьте маркетингову політику вашого закладу охорони здоров’я. Це допоможе із хаосу зробити порядок, а з креативу — чіткий алгоритм дій.

Оскільки левову частку приватних ЗОЗ становлять стоматології, на їхньому прикладі і розглянемо основні розділи маркетингової політики.

Крок 1. Розпочніть із цілей та завдань

Що прописувати в загальній частині маркетингової політики стоматологічної клініки? У преамбулі опишіть цілі та завдання документа, а також зазначте посилання на положення нормативних документів, на основі яких розробляєте маркетингову політику. Наприклад:

1.1. Цей документ призначений зміцнювати позиції стоматологічної клініки __________ на ринку стоматологічних послуг, розвивати партнерські відносини з корпоративними клієнтами, підвищувати якість та доступність медичної допомоги.
1.2. Політику розроблено відповідно до вимог Законів України «Основи законодавства У...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації