Маркетингова політика — це складна, інтегрована система заходів, яка дає змогу визначити орієнтири для бізнесу. Затвердьте маркетингову політику вашого закладу охорони здоров’я. Це допоможе із хаосу зробити порядок, а з креативу — чіткий алгоритм дій.
Оскільки левову частку приватних ЗОЗ становлять стоматології, на їхньому прикладі і розглянемо основні розділи маркетингової політики.
Крок 1. Розпочніть із цілей та завдань
Що прописувати в загальній частині маркетингової політики стоматологічної клініки? У преамбулі опишіть цілі та завдання документа, а також зазначте посилання на положення нормативних документів, на основі яких розробляєте маркетингову політику. Наприклад:
1.1. Цей документ призначений зміцнювати позиції стоматологічної клініки __________ на ринку стоматологічних послуг, розвивати партнерські відносини з корпоративними клієнтами, підвищувати якість та доступність медичної допомоги. |