Як розробити маркетингову політику закладу охорони здоров’я

Фінансово-господарська діяльність
28 листопада 2022 року
|
1 хвилину Читати

Покрокова інструкція зі складання та зразок маркетингової політики для стоматологічного ЗОЗ

user icon
Анна Леус
видавець Експертус Кадри, Експертус Охорона праці, Експертус Охорона здоров'я, Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус, Київ

Маркетингова політика — це складна, інтегрована система заходів, яка дає змогу визначити орієнтири для бізнесу. Затвердьте маркетингову політику вашого закладу охорони здоров’я. Це допоможе із хаосу зробити порядок, а з креативу — чіткий алгоритм дій.

Оскільки левову частку приватних ЗОЗ становлять стоматології, на їхньому прикладі і розглянемо основні розділи маркетингової політики.

Крок 1. Розпочніть із цілей та завдань

Що прописувати в загальній частині маркетингової політики стоматологічної клініки? У преамбулі опишіть цілі та завдання документа, а також зазначте посилання на положення нормативних документів, на основі яких розробляєте маркетингову політику. Наприклад:

1.1. Цей документ призначений зміцнювати позиції стоматологічної клініки __________ на ринку стоматологічних послуг, розвивати партнерські відносини з корпоративними клієнтами, підвищувати якість та доступність медичної допомоги.
1.2. Політику розроблено відповідно до вимог Законів України «Основи законодавства У...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search