Чи надавати відповідь на скаргу родича померлого пацієнта

Медичне право
7 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юлія Миколаєць
адвокат, партнер Юридичної фірми STATUS, член Ради Комітету медичного і фармацевтичного права та біоетики України НААУ, Київ

СИТУАЦІЯ

Син померлої пацієнтки подав скаргу про її неякісне лікування. Чи надавати відповідь на його скаргу?

РІШЕННЯ

Заклад охорони здоров’я зобов’язаний розглянути скаргу відповідно до законодавства. Утім, це питання має дві площини:

  • розгляд скарг, як складник системи контролю якості;
  • збереження лікарської таємниці.

Медична рада закладу охорони здоров’я, МОЗ та/або управління охорони здоров’я здійснюють клініко-експертне оцінювання якості та обсягів медичної допомоги в певних випадках, зокрема:

Для того щоб виконати цю вимогу Порядку № 752, заклад охорони здоров’я мусить розглянути скаргу.

Якщо у скарзі пацієнт вимагає надати медичну інформацію, що становить лікарську таємницю, то тут врахуйте таке:

1. Чинне законодавство не...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search