СИТУАЦІЯ
Син померлої пацієнтки подав скаргу про її неякісне лікування. Чи надавати відповідь на його скаргу?
РІШЕННЯ
Заклад охорони здоров’я зобов’язаний розглянути скаргу відповідно до законодавства. Утім, це питання має дві площини:
- розгляд скарг, як складник системи контролю якості;
- збереження лікарської таємниці.
Медична рада закладу охорони здоров’я, МОЗ та/або управління охорони здоров’я здійснюють клініко-експертне оцінювання якості та обсягів медичної допомоги в певних випадках, зокрема:
- смерть пацієнта;
- первинний вихід на інвалідність особи працездатного віку;
- скарга пацієнта та/або близької особи, яка доглядає за пацієнтом (п. 8 Порядку контролю якості медичної допомоги, затвердженого наказом МОЗ від 28.09.2012 № 752; далі — Порядок № 752).
Для того щоб виконати цю вимогу Порядку № 752, заклад охорони здоров’я мусить розглянути скаргу.
Якщо у скарзі пацієнт вимагає надати медичну інформацію, що становить лікарську таємницю, то тут врахуйте таке:
1. Чинне законодавство не...