Як часто робота нагадує вам поїздку на палаючому велосипеді, під час якої ви не встигаєте навіть звірятися з навігатором чи дивитися навсібіч, тільки б швидше закрити свої завдання? Тим часом саме визначення пріоритетів і критичне осмислення завдань безпосередньо впливає на нашу ефективність. Як не потрапити в три ментальні пастки та вийти із замкненого кола «я нічого не встигаю» — читайте далі.
«Я надто зайнята/зайнятий!»
У цій ментальній пастці нам здається, що якщо уповільнитися й витратити час на роздуми над завданнями, а не на їх фактичне виконання, то ми нічого не встигнемо. У короткостроковій перспективі (у межах одного дня чи тижня) ми, можливо, і справді встигнемо менше. Але скільки часу можна зекономити в майбутньому, якщо правильно визначити пріоритети, автоматизувати певні дії, відсіяти або делегувати зайві завдання!
Рішення, яке допомогло зекономити купу часу
Працівниця мала надіслати учасникам одного проєкту лист-привітання — однаковий, але зі звер...