За дев’ять років роботи медичною сестрою я сформувала свої правила взаємин у колективі. Вони ґрунтуються на спостереженнях за роботою та поведінкою колег, професійному та життєвому досвіді, знаннях основ психології. Цих правил я намагаюся дотримувати й у санітарно-просвітній роботі, і під час повсякденної взаємодії. Вони допомогли мені побудувати довірливі взаємини в колективі, підвищити свій авторитет, продемонструвати професіоналізм, а ще — уникнути конфліктів.
1. Допоможіть, а потім контролюйте
Перш ніж контролювати діяльність колег та оцінювати їхні результати, надайте потрібну фахову інформацію. Для цього регулярно організовуйте консультації, інструктажі, практичні заняття. Навіть повсякденна бесіда — нагода нагадати колегам санітарно-епідеміологічні норми, поінформувати про зміни в законодавстві, обговорити актуальні проблеми в галузі медсестринства.
Для того щоб допомогти колегам засвоїти інформацію, підготуйте роздаткові матеріали для заходів, наприклад тематичні пам’ятки. Обир...