Шість порад, як сформувати довірливі взаємини в колективі

Корисно та цікаво
8 грудня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Практичні поради, щоб сформувати позитивний імідж серед колег і налагодити довірливу комунікацію

user icon
Світлана Коваленко
сестра медична старша закладу дошкільної освіти «Капітошка», Бровари

За дев’ять років роботи медичною сестрою я сформувала свої правила взаємин у колективі. Вони ґрунтуються на спостереженнях за роботою та поведінкою колег, професійному та життєвому досвіді, знаннях основ психології. Цих правил я намагаюся дотримувати й у санітарно-просвітній роботі, і під час повсякденної взаємодії. Вони допомогли мені побудувати довірливі взаємини в колективі, підвищити свій авторитет, продемонструвати професіоналізм, а ще — уникнути конфліктів.

1. Допоможіть, а потім контролюйте

Перш ніж контролювати діяльність колег та оцінювати їхні результати, надайте потрібну фахову інформацію. Для цього регулярно організовуйте консультації, інструктажі, практичні заняття. Навіть повсякденна бесіда — нагода нагадати колегам санітарно-епідеміологічні норми, поінформувати про зміни в законодавстві, обговорити актуальні проблеми в галузі медсестринства.

Для того щоб допомогти колегам засвоїти інформацію, підготуйте роздаткові матеріали для заходів, наприклад тематичні пам’ятки. Обир...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search