Засади рекламної діяльності регулює Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР (далі — Закон про рекламу).
Закон визначає рекламу як інформацію про особу, ідею та/або товар, поширену за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами в будь-якій формі та в будь-який спосіб. Ця інформація призначена, щоб сформувати або підтримати у прямий (пряма реклама, телепродаж) або непрямий (спонсорство, розміщення товару (продакт-плейсмент)) спосіб обізнаність споживачів реклами та їхній інтерес щодо такої особи, ідеї та/або товару (п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону про рекламу).
Рекламні засоби — засоби, які використовують для доведення реклами до її споживачів (п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону про рекламу).
Своєю чергою, флаєр (англ. flyer, від to fly — «літати») — це загальновживаний термін, який застосовують для визначення виду паперової реклами, призначеної для широкого розповсюдження. Зазвичай флаєри розповсюджують у публічному місці — роздають людям, або надсилають поштою.
Отже, флаєр — це рекл...