Щоби підвищити ефективність та оперативність організації роботи з документами, однакові за змістом документи можна уніфікувати. Для цього розробляють трафаретні тексти, які включають до збірника (альбому) уніфікованих (типових) форм документів установи (п. 13. гл. 1 розд. II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5). Обов’язкова вимога до роздрукованого документа — працівник власноруч вказує дату заяви та підписує її.
Які ж трафаретні форми варто розробити, щоби заощадити час на консультування працівників щодо складання заяв?
Розробіть трафаретну форму для заяви про прийняття на роботу. Скористайтеся формою від експертів Системи.
Трафаретна форма заяви про прийняття на роботу
Скачайте зразок, надрукуйте у формі назву вашого підприємства, посаду, власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ керівника. Можете додати ...