Як розробити трафаретні форми для заяв

Державний нагляд
22 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Щоби підвищити ефективність та оперативність організації роботи з документами, однакові за змістом документи можна уніфікувати. Для цього розробляють трафаретні тексти, які включають до збірника (альбому) уніфікованих (типових) форм документів установи (п. 13. гл. 1 розд. II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5). Обов’язкова вимога до роздрукованого документа — працівник власноруч вказує дату заяви та підписує її.

Які ж трафаретні форми варто розробити, щоби заощадити час на консультування працівників щодо складання заяв?

Розробіть трафаретну форму для заяви про прийняття на роботу. Скористайтеся формою від експертів Системи.

Приклад

Трафаретна форма заяви про прийняття на роботу

Скачайте зразок, надрукуйте у формі назву вашого підприємства, посаду, власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ керівника. Можете додати ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search