Які управлінські документи забезпечують діяльність КНП

Корисно та цікаво
13 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Іщенко
експерт журналу «Довідник головної медичної сестри»
user icon
Анастасія Кравець
юрист приватної практики, адвокат, Київ
ТШ
Тетяна Шудра
заступник голови робочої групи МОЗ України з реформування медсестринства, головна медична сестра Київського міського клінічного ендокринологічного центру, президент Асоціації медичних сестер м. Києва, заслужений працівник охорони здоров’я України

Мін’юст розробив та наказом від 12.04.2012 № 578/5 затвердив Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів.

Законодавство не містить чіткого переліку основних управлінських документів з роботи підприємства та закладу охорони здоров’я, створеного на його базі. Тому пропонуємо скористатися примірним списком таких нормативно-правових актів.

Конкретизація списку документів залежить від об’єктивних факторів самого підприємства та закладу охорони здоров’я. Приміром, види та форми органів управління, спеціалізації у медичній діяльності, наявність відокремлених підрозділів чи декількох ЗОЗ підпорядкованих одному КНП, структура ЗОЗ тощо. На практиці всі управлінські документи адаптують під конкретного суб’єкта. Основних документів, відповідно до яких розробляють усі інші, тобто структурують усю ієрархію внутрішніх нормативно-правових акті...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search