Робота з електронними документами в поліклініці: як оптимізувати

Організація медичної допомоги
8 листопада 2022 року
|
1 хвилину Читати

user icon
Василь Паненко
директор КНП «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова Вінницької обласної Ради», Вінниця
ВШ
Вікторія Шутурмінська
заступник директора КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради»

Медичні працівники зобов’язані вести електронну карту амбулаторного хворого. Ваше завдання, як керівника закладу, — організувати роботу правильно та зручно. Не виконуйте вимог законодавства «для галочки». Якщо не шукатимете раціональних рішень, електронний документообіг значно підвищить вартість медичної послуги (надмірні та необґрунтовані витрати коштів на комп’ютери й оргтехніку). 

Хороший керівник спочатку:

  • оцінить кадрові ресурси та продумає структуру служб;
  • передбачить усі варіанти запису пацієнта на консультацію або дослідження;
  • визначить, скільки знадобиться технічних засобів (комп’ютерів, принтерів, копіювальних машин тощо) та як використовувати їх раціонально. 

Структура поліклінічного підрозділу

Укомплектуйте поліклінічний підрозділ службами, яких буде достатньо для повного комплексу обстежень. Зручно, коли лікар може завершити консультації та встановити діагноз, не направляючи пацієнта в інші заклади чи відділення. Поєднайте лікарів-консультантів та параклінічні служби (ла...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search