«Інхаус1 чи аутсорс2?» — от у чому питання. Якби Гамлет жив у ХХІ столітті, ймовірно, його «бути чи не бути» звучало б так. Не кожен заклад може дозволити собі утримувати окремий відділ, тому розглядає різні формати занурення в маркетинг: від співпраці з агентством до передачі соцмереж адміну рецепції, який за сумісництвом ще й особистий помічник керівника. Ця консультація допоможе вам сформувати маркетинговий відділ і налагодити результативну співпрацю.
1 Інхаус — штатний працівник компанії.
2 Аутсорс — залучення працівників зі спеціалізованих агентств.
Кількість людей
Кількість людей залежить від обсягу та видів завдань. Ось приблизні потенційні завдання відділу маркетингу:
- формувати маркетингову стратегію й тактику;
- аналізувати цільову аудиторію та конкурентів;
- здійснювати моніторинг трендів;
- перевіряти маркетингові гіпотези;
- готувати до запуску, запускати й супроводжувати рекламу;
- готувати та публікувати контент — фото, відео, тексти, дизайн тощо;
- забезпечувати технічну підтримку ...