Як сформувати команду фахівців у відділі маркетингу ЗОЗ

Фінансово-господарська діяльність
7 липня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Консультація допоможе сформувати маркетинговий відділ у закладі охорони здоров’я й налагодити результативну співпрацю. За нашими підказками оберете найліпших фахівців: самостійно або з допомогою спеціалізованого агентства. Адже від того, як ви організуєте маркетинг, залежить прибуток закладу

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

«Інхаус1 чи аутсорс2?» — от у чому питання. Якби Гамлет жив у ХХІ столітті, ймовірно, його «бути чи не бути» звучало б так. Не кожен заклад може дозволити собі утримувати окремий відділ, тому розглядає різні формати занурення в маркетинг: від співпраці з агентством до передачі соцмереж адміну рецепції, який за сумісництвом ще й особистий помічник керівника. Ця консультація допоможе вам сформувати маркетинговий відділ і налагодити результативну співпрацю.

1 Інхаус — штатний працівник компанії.

2 Аутсорс — залучення працівників зі спеціалізованих агентств.

Кількість людей

Кількість людей залежить від обсягу та видів завдань. Ось приблизні потенційні завдання відділу маркетингу:

  • формувати маркетингову стратегію й тактику;
  • аналізувати цільову аудиторію та конкурентів;
  • здійснювати моніторинг трендів;
  • перевіряти маркетингові гіпотези;
  • готувати до запуску, запускати й супроводжувати рекламу;
  • готувати та публікувати контент — фото, відео, тексти, дизайн тощо;
  • забезпечувати технічну підтримку ...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search