Як створити ефективну сторінку медзакладу в соцмережі

Фінансово-господарська діяльність
13 червня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Тримайте алгоритм, який допоможе створити сторінку закладу охорони здоров’я в соцмережі. Це вимога часу, щоб забезпечити вашому закладу успішний розвиток

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

«Чи реально вижити закладу без соцмереж?» — запитаєте ви. Звісно, якщо інші канали, як-от державне фінансування, страхові компанії, сарафанне радіо тощо, дають змогу завантажити заклад, аби йому вистачало ресурсів розв’язувати свої питання. Якщо ж ресурсів бракує — відповідь очевидна.

До того ж подбайте про розвиток закладу. Адже прогрес без урахування вимог сучасних реалій украй складний.

Тож чи варто реєструвати професійну сторінку закладу охорони здоров’я в соцмережах? Звісно.

Підготуйтеся

Перш ніж створити сторінку в соцмережі або почати її активно розвивати, пропишіть базові питання:

  • місія та цінності;
  • корпоративний стиль —
    • логотип;
    • шрифти;
    • кольорова палітра;
    • голос бренду — стиль комунікацій, якого дотримуватимете в усіх точках взаємодії з клієнтами.

Також вам буде в рази простіше працювати, якщо маєте стратегію розвитку та/або маркетингову стратегію.

Чи можливо без цього? Теоретично, так. Якщо відсутність маркетингової стратегії спонукає вас відкласти розвиток соцмереж до но...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search