«Чи реально вижити закладу без соцмереж?» — запитаєте ви. Звісно, якщо інші канали, як-от державне фінансування, страхові компанії, сарафанне радіо тощо, дають змогу завантажити заклад, аби йому вистачало ресурсів розв’язувати свої питання. Якщо ж ресурсів бракує — відповідь очевидна.
До того ж подбайте про розвиток закладу. Адже прогрес без урахування вимог сучасних реалій украй складний.
Тож чи варто реєструвати професійну сторінку закладу охорони здоров’я в соцмережах? Звісно.
Підготуйтеся
Перш ніж створити сторінку в соцмережі або почати її активно розвивати, пропишіть базові питання:
- місія та цінності;
- корпоративний стиль —
- логотип;
- шрифти;
- кольорова палітра;
- голос бренду — стиль комунікацій, якого дотримуватимете в усіх точках взаємодії з клієнтами.
Також вам буде в рази простіше працювати, якщо маєте стратегію розвитку та/або маркетингову стратегію.
Чи можливо без цього? Теоретично, так. Якщо відсутність маркетингової стратегії спонукає вас відкласти розвиток соцмереж до но...