Як створити ефективну сторінку медзакладу в соцмережі

Фінансово-господарська діяльність
13 червня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Тримайте алгоритм, який допоможе створити сторінку закладу охорони здоров’я в соцмережі. Це вимога часу, щоб забезпечити вашому закладу успішний розвиток

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

«Чи реально вижити закладу без соцмереж?» — запитаєте ви. Звісно, якщо інші канали, як-от державне фінансування, страхові компанії, сарафанне радіо тощо, дають змогу завантажити заклад, аби йому вистачало ресурсів розв’язувати свої питання. Якщо ж ресурсів бракує — відповідь очевидна.

До того ж подбайте про розвиток закладу. Адже прогрес без урахування вимог сучасних реалій украй складний.

Тож чи варто реєструвати професійну сторінку закладу охорони здоров’я в соцмережах? Звісно.

Підготуйтеся

Перш ніж створити сторінку в соцмережі або почати її активно розвивати, пропишіть базові питання:

  • місія та цінності;
  • корпоративний стиль —
    • логотип;
    • шрифти;
    • кольорова палітра;
    • голос бренду — стиль комунікацій, якого дотримуватимете в усіх точках взаємодії з клієнтами.

Також вам буде в рази простіше працювати, якщо маєте стратегію розвитку та/або маркетингову стратегію.

Чи можливо без цього? Теоретично, так. Якщо відсутність маркетингової стратегії спонукає вас відкласти розвиток соцмереж до но...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації