Яка документація служби охорони праці має бути на підприємстві

Охорона праці для керівника
29 листопада 2022 року
|
1 хвилину Читати

Робота СОП розпочинається з вивчення нормативних актів і підготовки документів. Не нехтуйте цією складовою, тому що саме вона є фундаментом ефективної діяльності СОП. Із консультації дізнаєтесь, які документи мають бути на підприємстві, які журнали оформити, коли оновлювати документацію тощо

user icon
Георгій Лесенко
експерт із охорони праці, Київ
user icon
Леонід Шевчук
викладач охорони праці навчально-курсового комбінату «Професіонал-Фаст», Фастів

СОП має визначити перелік нормативних актів з охорони праці, що поширюються на підприємство, і забезпечити їх наявність. При цьому слід враховувати професії, посади й види робіт, які виконують на підприємстві, та вид економічної діяльності.

Необхідні нормативно-правові акти оберіть із Покажчика нормативно-правових актів з охорони праці.

Наведемо переліки документів, які регламентують і забезпечують роботу СОП.

Які документи розробити

До обов’язкових документів СОП належать:

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search