Як контролювати дотримання прав пацієнтів

Медичне право
19 вересня 2022 року
|
1 хвилину Читати
ВЗ
Валентина Залеська
головний лікар Дитячої клінічної лікарні № 4 Солом’янського району м. Києва

Без чого неможливий жоден заклад охорони здоров’я? — Без персоналу, скажете ви, без керівника, злагодженої роботи всіх підрозділів, необхідних приміщень і устаткування. Це, звісно ж, так, однак точкою відліку роботи будь-якої лікувальної установи є пацієнт. Адже саме навколо пацієнтів мають зосереджуватися усі процеси у закладі і саме на їхній комфорт спрямовуються зусилля медичного персоналу. Тому одним із важливих напрямів роботи головного лікаря є контроль за дотриманням прав пацієнтів.

Цей контроль має втілюватися у конкретних діях адміністрації, — насамперед у розробленні та затвердженні Прав та обов’язків пацієнтів, а також у доведенні їх до відома пацієнтів та медичного персоналу. Наявність затверджених Прав та обов’язків пацієнтів та їх дотримання дасть змогу уникнути конфліктів із пацієнтами та завдання шкоди репутації закладу. Тому головний лікар має подбати, щоб цей документ було складено грамотно, а також про його розміщення на видноті, у місцях скупчення пацієнтів. Розміст...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search