Право громадян звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, а також до посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями передбачає Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР (далі — Закон про звернення громадян).
Звернення може бути усним або письмовим
Усне звернення громадянин викладає на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії». Таке звернення записує (реєструє) посадова особа.
Незалежно від форми звернення, воно має містити:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги (ст. 5 Закону про звернення громадян).
Таке діловодство, зокрема й за скаргами громадян, ведіть окремо від і...