СИТУАЦІЯ
На бухгалтера за його згодою було покладено тимчасове виконання обов’язків касира без увільнення від своєї основної роботи на час відпустки іншого працівника для догляду за дитиною. Через деякий час бухгалтер вирішила звільнитися. Чи потрібно в такій ситуації окрім наказу про звільнення бухгалтера видавати ще й наказ про увільнення його від виконання обов’язків касира? А чи потрібно було б увільняти бухгалтера від обов’язків касира і призупиняти відповідну доплату на час щорічної (або будь-якої іншої) відпустки, адже під час відпустки бухгалтер би не виконувала обов’язки касира, то за що ж доплачувати?
РІШЕННЯ
Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без увільнення від своєї основної роботи є виконанням на тому ж підприємстві, в установі, організації (далі — організація) поряд зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, обов’язків тимчасово відсутнього працівника (ч. 1 ст. 105 Кодексу законів про працю України; КЗпП ).
Таким чином, покласти виконанн...