Які комісії створити в ЗОЗ, щоб налагодити адміністративно‑управлінську діяльність

Організація медичної допомоги
сьогодні
|
1 хвилину Читати

Допоможемо легко зорієнтуватися, які колегіальні органи створити в закладі, щоб систематизувати організаційно-методичну, адміністративну, кадрову й освітню роботу. Експерт підкаже, як зробити процеси керованими, знизити ризики й зміцнити довіру пацієнтів

user icon
Андрій Котуза
заступник головного лікаря з організаційної роботи Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами, консультант з питань розвитку лікарень та запровадження системи якості та безпеки медичної діяльності, експерт міжнародних проектів USAID, Київ

Розгляньмо комісії, які поряд із якістю послуг забезпечать ефективність управління закладом. Зокрема — у сфері організаційно-методичної діяльності, ризик-менеджменту, підготовки до перевірок і розвитку персоналу.

Напрям 1. Комісії з організаційно-методичної діяльності

Організаційно-методична діяльність — напрям роботи ЗОЗ, мета якого — забезпечувати єдину методологію для медичного персоналу та ефективної роботи закладу. Вона охоплює планування розвитку й програм медичної допомоги, методичне забезпечення (маршрути пацієнтів, протоколи, навчання), управління якістю та безпекою медичних послуг. Комісії цього напряму забезпечують системний підхід до управління, упровадження інновацій і безперервне вдосконалення процесів.

Розглянемо основні комісії з організаційно-методичної діяльності.

Методична рада (комісія з науково-методичної роботи)

Методична рада (комісія з науково-методичної роботи) — колегіальний орган у ЗОЗ, що координує впровадження нових методів роботи, навчання персоналу й використа...