Організація роботи комісій ЗОЗ

Організація медичної допомоги
сьогодні
|
1 хвилину Читати

Із роз’ясненням експерта визначите плюси колегіального управління й вибудуєте дієву систему комісій у ЗОЗ. Матимете підказки, як унормувати їхню діяльність, провести засідання й оцінити ефективність. А ще — готовий річний графік роботи. Застосовувати інструменти колегіального управління — потреба, яка випливає з сучасних викликів в охороні здоров’я

user icon
Андрій Котуза
заступник головного лікаря з організаційної роботи Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами, консультант з питань розвитку лікарень та запровадження системи якості та безпеки медичної діяльності, експерт міжнародних проектів USAID, Київ

Оновлена система фінансування та управління у сфері охорони здоров’я вимагає від закладів нових підходів до організації роботи. Конкуренція за пацієнтів, перехід комунальних некомерційних підприємств у формат товариств і потреба ефективно використовувати ресурси спонукають адміністрації ширше застосовувати інструменти колегіального управління.

У контексті змін особливого значення набуває робота комісій, які допомагають забезпечити ефективність діяльності закладу охорони здоров’я (ЗОЗ), системно контролювати якість медичної допомоги, ухвалювати колегіальні рішення у складних клінічних ситуаціях, реагувати на ризики для безпеки пацієнтів та впроваджувати інструменти корпоративного й антикризового управління.

Наявність комісій у ЗОЗ передбачають Стандарти акредитації закладів охорони здоров’я, затверджені наказом МОЗ від 14.03.2011 № 142. Проте документ містить обмежений перелік комісій і не встановлює вимог до організації їхньої діяльності. Тож з’ясуємо, які комісії створити в ЗОЗ, щоб з...