Чи чекати на перевірку, якщо пацієнт покинув заклад охорони здоров’я зі скандалом

Медичне право
1 серпня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Антоніна Нижник
засновник юридичної компанії «Медконсалтинг», провідний фахівець у галузі медичного права, Київ

Законодавство України надає пацієнтам широкі можливості для скарг у різноманітні державні органи та інстанції.

Насамперед пацієнт — споживач медичних послуг. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII він може вимагати щонайменше відшкодувати вартість послуги, якістю якої незадоволений.

Коли пацієнт скаржиться до органів захисту прав споживачів або інших органів контролю, він зазвичай хоче не стільки отримати відшкодування, скільки залякати або покарати заклад, що йому не догодив. Однак на підставі скарги орган захисту прав споживачів може ініціювати позапланову перевірку.

Нині в Україні встановлено мораторій на перевірки. Зокрема, Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» від 07.12.2017 № 2246-VІІІ унесено зміни в Закон України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 03.11.2016 № 1728-VIII: продовжено мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю)...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search